Ring oss: 08 410 413 13 Mejla oss: support@ungapped.com
2020-06-05
Om en person skickar ett sms som innehåller din unika kontokod1 samt ett nyckelord till ett visst mobilnummer2 läggs personens mobilnummer in i en viss kontaktlista på ditt Ungapped-konto.
EXEMPEL
Du sätter in följande annons i tidningen: ”Brukar du glömma att ställa fram soptunnan? Sms:a ”Foretag SOPBIL till +46700861012” så får du en sms-påminnelse kvällen innan sopbilen kommer”.
Foretag = den unika kontokoden – behövs för att Ungapped ska veta vilket Ungapped-konto mobilnumret ska läggas in i.
SOPBIL = nyckelordet – behövs för att Ungapped ska veta vilken kontaktlista på kontot mobilnumret ska läggas in i.
1. Din unika kontokod ser du om du skapar ett nytt sms – då står det förifyllt i textrutan ”Avreg. sms:a kontokod OUT”. Du ser också kontokoden när du skapar nyckelordet. Känner du dig osäker – kontakta Ungappeds support.
OBS! Du kan inte själv ändra kontokoden. Vill du ändra kontokoden måste du be Ungappeds support att hjälpa dig.
2. Du har sex mobilnummer att välja mellan, för sex olika länder:
Sverige: +46700861012
Norge: +4759442508
Danmark: +45923753645
Finland: +3584573950743
USA: +12677134200
Storbritannien: +447860041397
Behöver du ett annat land? Kontakta oss!