Ring oss: 08 410 413 13 Mejla oss: support@ungapped.com
Validera en ny svarsadress
2024-07-31
Om du ändrar mejlets svarsadress måste den nya e-postadressen valideras innan du kan göra ett mejlutskick.
Du måste alltså bevisa att e-postadressen existerar och att du har tillgång till den.
Validera en ny svarsadress
Validera svarsadressen kan du göra på två sätt:
VIA KONTOINSTÄLLNINGARNA:
- Klicka på kontonamnet högst uppe till höger i den svarta listen
- Klicka sedan på kontonamnet under Konto
- Här ser du nu svarsadressen med röda bokstäver, och under finns en röd ruta. Klicka på länken i den röda rutan.
Nu skickas ett mejl till e-postadressen med en bekräftelselänk. - Öppna mejlet i din inkorg och klicka på bekräftelselänken för att validera avsändaradressen.
VIA ETT MEJLUTKAST:
- Öppna mejlet.
- Klicka på Skicka-knappen längst ned till höger, och därefter på länken i meddelandet om validering.
Nu skickas ett mejl till e-postadressen med en bekräftelselänk. - Öppna mejlet i din inkorg och klicka på bekräftelselänken för att validera avsändaradressen.
När detta är gjort kan du skicka ut mejlet.
TIPS
Undvik att ha en gmail-, yahoo- eller hotmail-adress som avsändaradress, eftersom detta ökar risken för att ditt mejl spamklassas.