Mitthem tycker Ungapped är ett smidigt verktyg med bra support och onboarding.
Av Therese Tullgren | therese.tullgren@ungapped.com
Mitthem har arbetat i Ungappeds verktyg sedan hösten 2021 och i dagsläget använder de verktyget främst för sina utskick till hyresgäster. Men de har också använt verktyget för några enklare undersökningar. Deras digitala marknadsföring handlar till största del om uthyrning av lägenheter.
Under året har de fokuserat på att lyfta boendeform som riktar sig till personer över 50 utan hemmaboende barn. De har också satsat pengar på att lyfta det sociala hållbarhetsarbetet som de gör.
Vi använder Ungapped som ett verktyg för att hålla våra hyresgäster informerade och uppdaterade på vad som händer i området där de bor säger Linda Sjölén Backlund, kommunikationsstrateg på Mitthem.
Hon arbetar med allt ifrån grafisk produktion, webb och digital hyresgästkommunikation.
Linda tycker Ungapped är ett smidigt och lättarbetat verktyg med bra support och onboarding. Den största fördelen för dem har varit integrationen med deras egna fastighetssystem. Genom integrationen har de nu alltid uppdaterad kontaktinformation till sina hyresgäster.
– För oss på Mitthem är Nöjda hyresgäster viktigt. Vi använder Ungapped för att snabbt och enkelt skicka ut information till våra hyresgäster och genom verktyget har vi lyckats minskat våra pappersutskick, vilket är bra för miljön.
Att skicka ut informationen går snabbt och vi har tagit fram en rad olika mallar som vi använder för att kommunikationen ska bli enhetlig.
Mitthem är ett kommunalt bostadsbolag med cirka 5900 hyreslägenheter i Sundsvall. Enligt deras affärsidé ska de ”tillhandahålla ett tryggt, säkert och prisvärt boende i Sundsvalls tätort. Verksamheten ska kännetecknas av hög kvalitet och god service i nära samarbete med kunden”.
Andra artiklar som kanske kan intressera dig.
Kundreferenser:
Spritmuseum
Myrorna
Tillväxtverket