Blogg

Här hittar du branschnyheter och expertråd om att skapa exceptionella kundupplevelser för ditt växande företag. Bläddra i vårt senaste eller sök efter ämne. Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och missa aldrig ett intressant inlägg.

Hur man skapar engagerande och värdefullt innehåll för nyhetsbrev

I det ständigt föränderliga landskapet av digital marknadsföring har nyhetsbrev visat sig vara ett kraftfullt verktyg för att engagera och fängsla publik. Att skapa övertygande innehåll som resonerar med dina prenumeranter är avgörande för framgången för dina nyhetsbrevskampanjer. I den här artikeln kommer vi att utforska konsten att skapa engagerande och värdefullt innehåll för nyhetsbrev…

Vad är bra CTR i nyhetsbrev och hur kan man förbättra det?

En framgångsrik e-postmarknadsföringskampanj handlar om siffror. Ett av de viktigaste mätvärdena att spåra är klickfrekvensen (CTR) för dina nyhetsbrev. CTR hänvisar till andelen prenumeranter som klickar på länkarna i ditt nyhetsbrev och vidtar åtgärder på din webbplats. Men vad anses vara en bra CTR? För det första är det viktigt att förstå att CTR kan…

AI

Fördelarna med AI i digital marknadsföring

Artificiell intelligens, förkortad AI, har revolutionerat många branscher och det är inte annorlunda inom marknadsföring. AI erbjuder otroliga möjligheter för att nå ut till målgrupper, personifiera kommunikation och erbjuda bästa möjliga kundupplevelse. I denna artikel kommer vi att titta på fördelarna med AI i marknadsföring. 1. Personifiering av kommunikation AI möjliggör automatisering av personifiering genom…

Segmentera nyhetsbrev

Segmentera nyhetsbrev

Segmentera nyhetsbrev handlar inte om storleken på listan, utan om kvaliteten. Kampen om när man ska undertrycka användare är gammal, vanligen utkämpad mellan de som är fokuserade på storleken på listan och de på e-postsidan som förstår att inaktiva skadar leveransbarheten. Det här är en kamp som utkämpas dagligen, där C-nivåerna säger ”kan vi öppna…

Kvinna vid datorn

10 st metoder för att generera kunder från e-postmarknadsföring

Ungapped e-postmarknadsföring är en av de bästa plattformarna på marknaden när det gäller att generera potentiella kunder. Verktyget är perfekt för att skapa möjligheter om du använder rätt strategi och praxis. Jo, e-postmarknadsföring behöver rätt tillvägagångssätt, kontakter och teknik för att ge ett positivt resultat. Generering av leads är en kontinuerlig process, och gradvis ökar…

Barista

HRF förbättrade sin medlems-
kommunikation med Ungapped!

Hotell- och restaurangfacket (HRF) grundades år 1918 och är till för alla som arbetar på hotell, restaurang eller inom andra delar av turistnäringen. Under de senaste 4 åren har de använt sig av Ungappeds plattform för sin digitala kommunikation. Fördelarna de tycker Ungapped har är att verktyget är lätt att använda, smidigt och att man…

B2B E-postmarknadsföring

Förvandla leads till försäljning genom B2B e-postmarknadsföring

E-post har funnits i decennier, och även om det är en beprövad kanal för B2B-marknadsföring, kanske du blir förvånad över hur effektiv den är idag. Även om tekniken är äldre så använder företag fortfarande B2B-e-postmarknadsföring. Det för att få kontakt med följare, förvandla leads till kunder samt engagera publiken med nyheter, kampanjer, information och erbjudanden.…

Black Friday

Ungappeds 5 bästa val för Black Fridays e-postmeddelanden

Black Friday handlar om försäljning, kampanjer och att ge din kund en hel del tillsammans med en exceptionell kundupplevelse. Det är också traditionellt sett den mest hektiska shoppingdagen på året online och i butik. Dagen infaller i kalendern helgen efter Thanksgiving så i år inträffar Black Friday den 25 november. Konsumenter letar efter fynd den…


Ta din marknadsföring till nästa nivå