Blogg

Här hittar du branschnyheter och expertråd om att skapa exceptionella kundupplevelser för ditt växande företag. Bläddra i vårt senaste eller sök efter ämne. Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och missa aldrig ett intressant inlägg.

Trender SMS marknadsföring

Trender för SMS-marknadsföring 2023

Under år 2023 kommer kundernas krav förändras. Det finns en önskan om omedelbar och personlig kommunikation med varumärken de stödjer. Företag är på tårna för att tillhandahålla geniala sätt att ansluta och behålla kundlojaliteten. SMS har nu blivit den bästa kanalen för företag att nå sina kunder med en bevisad öppningsgrad på 97 % jämfört…

Hur får man upp svarsfrekvensen på enkäter?

För en tid sedan arrangerade vi en föreläsning på temat “att skapa en bra enkät”. Eftersom inte alla kunde vara med på seminariet tänkte vi att vi skulle ge en snabb sammanfattning av samma tema här, samt ge några andra goda tips som hjälpt oss att göra bra enkäter genom åren.

Hur mäter du framgången för en e-postkampanj

Jag vet inte hur du funkar, men när jag skickar ut mejl till våra nuvarande eller potentiella kunder får jag ett rejält adrenalinpåslag! Är det så för dig med? Kanske är det trots allt bara jag!

Fyra sätt att hålla dina maillistor i toppskick

Oavsett hur bra du är på att bygga sändlistor så kommer det alltid att finnas en viss procent av dina mejl som ställer till problem, vilket med tiden kan leda till en del obehagliga överraskningar när du analyserar din e-postkampanj.

Tajming är A och O – bästa tidpunkten att skicka en kundundersökning

För att få ut mesta möjliga av din kundundersökning är tajmingen A och O. Nu menar jag inte en specifik tidpunkt på dagen eller dag i veckan. Utan istället bör du välja var i kundens livscykel du vill skicka ut din undersökning.


Ta din marknadsföring till nästa nivå