[VIDEO] Webbinarie: Automatisera leadgen och konvertering med LeadPilot och Ungapped
Av Therese Tullgren | therese.tullgren@ungapped.com
Hur kan du öka säljaktiviteterna och samtidigt automatisera prospekts som både gjort och inte gjort affär?
Som marknadsförare använder du säkert Marketing automation för att skapa effektiva sätt att marknadsföra företaget i digitala kanaler och automatisera repetitiva uppgifter. Som säljare är det viktigt att man arbetar i en plattform som hjälper dig med dina inkommande leads, uppföljning och säljaktiviteter. Varför hade vi då detta gemensamma webbinarium?
Jo, därför att vi ville berätta om fördelarna med våra verktyg och hur du skulle kunna använda LeadPilot och Ungapped i kombination för både sälj- och marknadsaktiviteter.
Att konvertera leads till lojala kunder ger framgång inom ett företag och genom att hantera dina leads på ett systematiskt och strukturerat sätt kan du öka både antalet leads du genererar samt hur många leads du konverterar. I kombination med att använda Marketing automation för att automatisera processerna, blir det både mer effektivt och enklare att konvertera och vårda din prospekts/kunder.
💡 Ämnen på webbinariet:
- B2B prospektering
- Automatiserad nykundsbearbetning
- Leadgenerering och konvertering
- Kvalificering av leads
- Automatisering av säljaktiviteterna
Se Webbinariet här:
Webbinariet är till för att säljare och marknadspersoner ska kunna boka in möten på kunderna för att diskutera behoven.
Har du inte skapat ett konto hos oss tidigare så kan du göra det här.
Vill du veta mer? Maila oss direkt
Andra artiklar som kanske kan intressera dig.
Kom igång med Marketing Automation
Vad är en bra klickfrekvens för e-postmarknadsföring
Marketing Automationsflöden för B2C