Blogg

Här hittar du branschnyheter och expertråd om att skapa exceptionella kundupplevelser för ditt växande företag. Bläddra i vårt senaste eller sök efter ämne. Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och missa aldrig ett intressant inlägg.

AI

Fördelarna med AI i digital marknadsföring

Artificiell intelligens, förkortad AI, har revolutionerat många branscher och det är inte annorlunda inom marknadsföring. AI erbjuder otroliga möjligheter för att nå ut till målgrupper, personifiera kommunikation och erbjuda bästa möjliga kundupplevelse. I denna artikel kommer vi att titta på fördelarna med AI i marknadsföring. 1. Personifiering av kommunikation AI möjliggör automatisering av personifiering genom…

Trender SMS marknadsföring

Trender för SMS-marknadsföring 2023

Under år 2023 kommer kundernas krav förändras. Det finns en önskan om omedelbar och personlig kommunikation med varumärken de stödjer. Företag är på tårna för att tillhandahålla geniala sätt att ansluta och behålla kundlojaliteten. SMS har nu blivit den bästa kanalen för företag att nå sina kunder med en bevisad öppningsgrad på 97 % jämfört…

Kvinna vid datorn

10 st metoder för att generera kunder från e-postmarknadsföring

Ungapped e-postmarknadsföring är en av de bästa plattformarna på marknaden när det gäller att generera potentiella kunder. Verktyget är perfekt för att skapa möjligheter om du använder rätt strategi och praxis. Jo, e-postmarknadsföring behöver rätt tillvägagångssätt, kontakter och teknik för att ge ett positivt resultat. Generering av leads är en kontinuerlig process, och gradvis ökar…

Fem argument

5 argument som kan övertyga chefen när du behöver en ny e-post-
marknadsföringsplattform

Om du är trött på att använda din nuvarande e-postmarknadsförings-plattform, här är fem argument för att övertyga din chef om att du behöver en ny, omgående.  1. Dina utskick är inte responsiva Det allra första tecken på att du behöver en ny plattform för e-postmarknadsföring är när din leverantör inte erbjuder en förhandsvisning i instrumentpanelen…

Så skriver du nyhetsbrev som konverterar!

Målet med ditt nyhetsbrev ska inte vara att sälja en produkt. Att sälja produkter via e-postmarknadsföring kan vara effektivt, men det funkar vanligtvis bäst när du kör kampanjer eller abandoned cart-mail.


Ta din marknadsföring till nästa nivå