Blogg

Här hittar du branschnyheter och expertråd om att skapa exceptionella kundupplevelser för ditt växande företag. Bläddra i vårt senaste eller sök efter ämne. Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och missa aldrig ett intressant inlägg.

Improving textmessage

7 tips för att förbättra din sms-marknadsföring

Har du börjat marknadsföra med sms men ännu inte sett de resultat du förväntade dig? Oroa dig inte, vi har sammanställt 7 tips för att förbättra dina textmeddelanden för din marknadsföring. 1. Inse att textmeddelande-marknadsföring inte är begränsad till bara marknadsföring Många av de verktyg som marknadsförare använder dagligen är utformade för kommersiella eller försäljningsändamål…

Kundundersökning

De 5 vanligaste frågorna att ställa i en kundundersökning

“Undersökningar kan vara det farligaste forsknings-verktyget. Om du skriver dåliga enkätfrågor får du in sämre data i stor skala utan chans till återhämtning.” – Erika Hall När det gäller att ställa frågor till dina kunder kanske du vill ställa många frågor till dem. De kommer inte att klaga så länge det är enkelt att svara på…

Fackförbundet DIK

DIK tycker att onboardingprocessen gick smidigt och att de fick en gedigen utbildning

DIK har varit kunder sedan årsskiftet 2021/2022. Syftet med deras marknadsföring är att bygga relation med medlemmarna och skapa kännedom om DIK samt värva personer som jobbar och pluggar inom deras områden. DIK är facket för kultur, kommunikation och kreativ sektor. De arbetar mycket med att skapa innehåll för medlemmar och potentiella medlemmar på sin…

5 enkla enkät misstag

5 enkla undersökningsmisstag som skadar din svarsfrekvens

Att skapa en kundundersökning är ett utmärkt sätt för dig att samla in data om dina kunder. Men du kanske gör några enkla enkätmisstag som kan skada din totala svarsfrekvens. De goda nyheterna är att de lätt kan undvikas. Låt oss gå igenom fem av dem här. Att skynda förbi kundresan Alltför lätt kan marknadsförare…


Ta din marknadsföring till nästa nivå